Mitt liv i Kongo

7 månader med fotboll, värme, maniok och folk som ropar mundele!

Sista minuten

Kategori: Allmänt

Tänk att om hela fem dagar befinner jag mig i Brazzaville, fem dagar. Det är mycket som ska fixas nu såhär sista minuten. Förutom all packning, alla viktiga papper som jag måste ha koll på bakas det för fullt inför helgen då det kommer både släkt och vänner hit för att säga hejdå. Jag tycker jag haft ganska bra planering men på något konstigt sätt har man alltid tusen saker kvar att fixa i sista minuten så ja det är väl bäst att jag tar mig i kragen och går och gör alla de där sakerna, tjingeling!

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Kunde bara inte motstå att göra en liten kommentar apropå tiden. Jag håller verkligen med dej, vart tog den vägen??? Du skulle ju hinna såååååå mycket.

    Svar: Hahaha ja man blir väl lite förslappad när man bara går hemma..
    Stina Holmqvist

    2012-10-19 | 10:54:44

Kommentera inlägget här: